Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Φύλλα Εργασίας: Γαλλική Επανάσταση


ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1η διδακτική ώρα
 
1. Ανοίξτε το φυλλομετρητη Mozilla και στη μηχανή αναζήτησης  www.google.gr πληκτρολογήστε τη διεύθυνση http://www2.e-yliko.gr/htmls/filistelyk2.aspx . Βρίσκεστε στην Εκπαιδευτική Πύλη του Υπ.Παιδείας.  Επιλέξτε τον αριθμό 38 για να δείτε το βίντεο της Τ. Γιακουμάτου, μια περιληπτική παρουσίαση της Γαλλικής Επανάστασης, αφού πρώτα αποσυμπιέσετε το αρχείο. Ανοίξτε το σε πλήρη οθόνη. Χρησιμοποιήστε τον υπογραμμιστή που σας δίνει η εφαρμογή για να υπογραμμίσετε ποιες είναι οι κοινωνικές τάξεις της Γαλλίας του 18ου αι. και πως επηρέασαν την έκρηξη και την εξέλιξη της γαλλικής επανάστασης κατά τη διάρκεια της προβολής.του βίντεο. Ολοκληρώστε τη διαδικασία και  στη συνέχεια αναζητήστε στο διαδίκτυο εικόνες, ζωγραφικούς πίνακες, λεζάντες, γελοιογραφίες που σχετίζονται με την γαλλική κοινωνία του 17ου και 18ου αι. Να αποθηκεύσετε την εργασία σας στα Έγγραφά μου (ή DATA) με τίτλο «Κοινωνικές τάξεις».

 Χρήσιμες είναι και οι ακόλουθες διευθύνσεις:
2. Ανοίξτε νέα καρτέλα και στη μηχανή αναζήτησης  www.google.gr πληκτρολογήστε τη διεύθυνση www.euratlas.net/history/europe/index.html. Κάντε κλικ στην ετικέτα Antique Maps και στη συνέχεια  Antique Cartography και φτιάξτε το χάρτη της Γαλλίας του 17ου-18οι αι. Στη συνέχεια να τον αποθηκεύσετε στις Εικόνες μου ( ή DATA) με τίτλο «Χάρτης».

3. Ανοίξτε μια καινούρια καρτέλα χωρίς να κλείσετε τις προηγούμενες. Στη μηχανή αναζήτησης www.google.gr πληκτρολογήστε τη διεύθυνση www.timetoast.com . Φτιάξτε μια χρονογραμμή με τα πιο βασικά γεγονότα της α΄ και β΄ φάσης της Γαλλικής Επανάστασης. Κάθε γεγονός να το σχολιάσετε, μπορείτε αν θέλετε να προσθέσετε και εικόνες στο σχολιασμό σας. Στη συνέχεια να αποθηκεύσετε τη χρονογραμμή σας στα Έγγραφά μου ή (DATA) με τίτλο «Χρονογραμμή». 

Χρήσιμη διεύθυνση:
Αποθηκεύστε τα δεδομένα σας και κλείστε όλες τις καρτέλες που έχετε ανοίξει.
Κλείστε το p.s.

ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ- ΟΜΑΔΑ Α΄2η διδακτική ώρα
  1. Να φτιάξετε ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα για τον Λουδοβίκο τον ΙΣΤ΄ στο οποίο θα συμπεριλάβετε και τη στάση (πολιτική, συναισθηματική) που κράτησε , κατά τη γνώμη σας, απέναντι στα ιστορικά γεγονότα που διαδραματίστηκαν κατά τη διάρκεια της βασιλείας του. Μπορείτε να επικολλήσετε φωτογραφίες, γελοιογραφίες και λεζάντες από το διαδίκτυο.  Το βιογραφικό σημείωμα θα το αποθηκεύσετε στα έγγραφά μου (ή DATA) με τίτλο «Λουδοβίκος ΙΣΤ΄».

 Χρήσιμες διευθύνσεις:

Οι μαθητές παρουσιάζουν τις εργασίες τους που πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια των 2 διδακτικών ωρών με βάση τα φύλλα εργασίας που τους δόθηκαν. Ακολουθά συζήτηση, αναπτύσσουν τις θέσεις τους και τους προβληματισμούς τους στο στρογγυλό τραπέζι. Πιθανόν να τροποποιήσουν τις αρχικές τους σημειώσεις στα πλαίσια της ανατροφοδότησης.

2. Να φτιάξετε μια πολυμεσική εφαρμογή με το λογισμικό παρουσιάσεων PowerPoint που θα παρουσιάζει την α΄και β΄φάση της Γαλλικής Επανάστασης όπως εσύ την είδατε από την πλοήγησή σας στο διαδίκτυο και από  το υλικό που έχετε συλλέξει και αποθηκεύσει τις δύο διδακτικές ώρες  Στη συνέχεια κάθε ομάδα να αναρτήσει στο μαθητικό ιστολόγιο της τάξης σας το τελικό προϊόν της εργασίας της. Η ανάρτηση να γίνει από το λογαριασμό του ενός από τα μέλη της ομάδας σας. Μην ξεχάσετε να υπογράψετε τα ονόματα και των υπόλοιπων μελών.

Κλείστε το p.s. σας.



ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ- ΟΜΑΔΑ Β΄ 2η διδακτική ώρα
1. Να φτιάξετε ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα για τον Ροβεσπιέρο στο οποίο θα συμπεριλάβετε τις πολιτικές του θέσεις και τη στάση που κράτησε, κατά τη γνώμη σας, απέναντι στα ιστορικά γεγονότα που διαδραματίστηκαν κατά τη διάρκεια της γαλλικής επανάστασης και κυρίως κατά τη διάρκεια της επαναστατικής κυβέρνησης που σχημάτισε, την περίοδο της τρομοκρατίας. Μπορείτε να επικολλήσετε φωτογραφίες, γελοιογραφίες και λεζάντες από το διαδίκτυο.  Το βιογραφικό σημείωμα θα το αποθηκεύσετε στα έγγραφά μου (ή DATA) με τίτλο «Ροβεσπιέρος».

Χρήσιμες διευθύνσεις:

Οι μαθητές παρουσιάζουν τις εργασίες τους που πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια των 2 διδακτικών ωρών με βάση τα φύλλα εργασίας που τους δόθηκαν. Ακολουθά συζήτηση, αναπτύσσουν τις θέσεις τους και τους προβληματισμούς τους στο στρογγυλό τραπέζι. Πιθανόν να τροποποιήσουν τις αρχικές τους σημειώσεις στα πλαίσια της ανατροφοδότησης.

2.  Να φτιάξετε μια πολυμεσική εφαρμογή με το λογισμικό παρουσιάσεων PowerPoint που θα παρουσιάζει την α΄και β΄φάση της Γαλλικής Επανάστασης όπως εσύ την είδατε από την πλοήγησή σας στο διαδίκτυο και από  το υλικό που έχετε συλλέξει και αποθηκεύσει τις δύο διδακτικές ώρες  Στη συνέχεια κάθε ομάδα να αναρτήσει στο μαθητικό ιστολόγιο της τάξης σας το τελικό προϊόν της εργασίας της. Η ανάρτηση να γίνει από το λογαριασμό του ενός από τα μέλη της ομάδας σας. Μην ξεχάσετε να υπογράψετε τα ονόματα και των υπόλοιπων μελών.
Κλείστε το p.s. σας.




ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ



ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για το σπίτι


και παρακολουθήστε το γ΄ μέρος της Γαλλικής Επανάστασης. Στη συνέχεια αναζητήστε στο διαδίκτυο πληροφορίες για τον στρατηγό Ναπολέοντα Βοναπάρτη. Κρατήστε σύντομες σημειώσεις για την προσωπικότητα, το έργο και τις ιδέες του. Επικολλήστε φωτογραφίες, γελοιογραφίες, λεζάντες που βρήκατε και δίνουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του προφίλ του μεγάλου στρατηγού. Παράλληλα να τονίσετε τον ρόλο του στη γ΄φάση της Γαλλικής Επανάστασης.

Χρήσιμες διευθύνσεις:




Στη συνέχεια να αναρτήσετε την εργασία σας στο blog της τάξης σας.

2. Κάντε ένα τεστ των γνώσεών σας: κλικ στην παρακάτω διεύθυνση http://online.eduportal.gr/b/istoria/gallikhepanastash/gallikhepanastash.htm